Administrare Personal
Administrarea de personal este ramura importanta a unei companii, de care depinde intreaga activitate a resursei umane.
Administrarea personalului incepe inainte de angajare si se termina dupa incetarea contractului si eliberarea tuturor documentelor.
Fiind o activitate complexa, responsabilitatea integrala revine inspectorului de resurse umane, necesitand o planificare si o atentie sporita a documentelor intocmite si emise.
“Toate lucrurile le putem recupera, mai putin timpul.” Marius Torok
Parcursul actiunilor implica timp si rabdare, inca de la inceputul procesului de recrutare – angajare, pentru o analiza corecta a viitorilor angajati, in special daca se doreste o relatie pe termen lung angajat – angajator.

Monitorizarea si tinerea unei evidente corecte a personalului, mentinerea permanenta a relatiilor dintre angajat si firma, intocmirea tuturor documentelor necesare dosarului de personal, emiterea documentelor necesare solicitate de catre angajati si nu in ultimul rand, finalizarea si eliberarea documentelor la incetarea contractului de munca , face ca tot acest proces selectie – angajare – mentinere – incetare sa nu mai ocupe timpul angajatorilor, aceasta munca minutioasa fiind preluata de catre o firma specializata.
Pentru administrare de personal se va aloca un specialist de resurse umane calificat si autorizat, pentru solutionarea in cel mai scurt timp a solicitarilor din partea angajatilor
CONTRACTELE INDIVIDUALE DE MUNCA
- intocmire Contract Individual de Munca , cu toate componentele specifice, conform ofertei transmise, inregistrarea si transmiterea in Revisal in termenul prevazut de legislatia in vigoare;
- intocmire Acte Aditionale solicitate de client – modificare salariu, functie ,perioada determinata /nedeterminata, norma
- inregistrare si transmitere in Revisal in termenul prevazut de legislatia in vigoare;
- intocmire Decizii – suspendare , absente nemotivate concediu fara salariu, indemnizatie si crestere copil, sanctionare, disciplinare, concediere individuala sau colectiva, detasare, pensionare;
- intocmire Note de Lichidare;
- intocmire Fise de Pontaj ;
- generarea adeverintelor pentru angajati;
- registru numere pentru : Acte Aditionale, Decizii, Cereri pentru angajare si incetare, diverse adeverinte.




DOSARELE DE PERSONAL
Dosarul de personal de intregeste pe parcursul fiecarui contract individual de munca activ, astfel ca dupa intocmirea dosarului de angajare urmeaza etapele:
- actualizarea informatiilor personale;
- completarea si actualizarea informatiilor privitoare la persoanele aflate in intretinere;
- completarea informatiilor privind funcţia de baza;
- completarea informatiilor privind realizarea de alte venituri;
- completarea informatiilor privind zilele de concediu efectuate (concediu de odihnă, medical, concediu fara plata, concediu de ingrijire a copilului, etc.);
- incadrarea în conditii de muncă (normale, deosebite sau speciale);
- intocmire Adeverinte – vechime, somaj, stagiu de cotizare, medic, banca, spital, CAR, salariu brut/net de încadrare, venit pe ultimele n luni, de tip general pentru angajat, alte adeverinte solicitate;
- intocmire Note de Lichidare
- intocmire Fise de Pontaj ;
- auditul dosarelor de personal– verificarea existentei la dosarul de personal a unei liste de documente precum: buletin/carte de identitate (copie), oferta de angajare, contractul individual de munca, extras din cazierul judiciar, fisa postului, etc.;
- gestionarea dosarelor de personal si actualizarea lor, cu respectarea termenelor de transmitere potrivit legii 53/2003 – Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Respectam termenele si gestionam volumul documentelor
Echipa noastra va asigura de promptitudine in managementul documentelor ce va sunt necesare si cu respectarea stricta a termenelor foarte stranse in care acestea trebuie intocmite si inregistrate. Lasand in grija noastra acest serviciu relatia angajat – angajator devine una lipsita de dificultati.