fbpx
Program: Luni - Vineri / 9:00 - 18:00

How can we help you?

 > Audit Personal

Audit Personal

Auditul de personal este o unealta utila companiei pentru a creste eficacitatea si eficienta. Departamentul de resurse umane se ocupa de intervievarea si angajarea personalului si totodata de intocmirea dosarului de personal pentru toti angajatii indiferent de tipul contractului integral sau partial, de perioada determinata sau nedeterminata.

De asemenea, din evidenta bazei de date actualizata, informeaza departamentul contabil, dupa verificarea privind salariile, a adaugarilor si stergerilor de informatii, precum si a modificarilor operate in salarii si deduceri.
Cunoasterea domeniului auditabil este de o importanta majora atat pentru managerul de firma, auditorul intern cat si pentru alte persoane care au atributii de verificare si control.

Investitia in oameni aduce beneficii oricarei afaceri.

Pentru o corecta evaluare a auditului intern, trebuie adoptat un proces care sa permita monitorizarea si evaluarea programului de controlul calitatii, fiind necesar sa cuprinda atat evaluari interne, cat si evaluari externe.
Auditorii interni trebuie sa aiba o atitudine impartiala, sa nu se lase influentat si sa evite conflictele de interese.

Evaluarile interne trebuie sa cuprinda:

  • revizuiri permanente privind performanta activitatii de audit intern;
  • revizuiri periodice, efectuate prin auto-evaluare sau de persoane din cadrul firmei cunoscatoare de audit intern.

Evaluarile externe trebuie sa fie realizate cel putin o data la cinci ani de catre un auditor independent si care detine competenta necesara.

Legislatia muncii obliga ca fiecare angajator sa detina un dosar personal pentru fiecare salariat, actualizat la fiecare modificare survenita, astfel fiind evitata o amenda in cazul unui control de la Inspectoratul de Munca.

Dosarul personal al salariatului trebuie sa cuprinda urmatoarele documente:

  • actele necesare angajarii;
  • curriculum vitae;
  • contractul individual de munca;
  • actele aditionale si celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea si incetarea contractelor individuale de munca;
  • acte de studii;
  • copie de pe actul de identitate: buletin/cartea de identitate/pasaport sau dovada de rezidenta;
  • copie de pe livretul militar, daca este cazul;
  • adeverinta medicala eliberata de catre medicul de familie al angajatului, care sa ateste ca este apt de munca, iar inainte de inceperea activitatii, avizul medicului de medicina muncii;
  • copii de pe actele de studii;
  • copie de pe carnetul de munca/ copii ale adeverintelor de la locurile de munca anterioare;
  • fisa postului.

Eficienta + Eficacitate = Excelenta

Se desemneaza, in baza normelor si procedurilor privind arhivarea documentelor, o persoana responsabila pentru arhivarea si predarea dosarelor la arhiva institutiei, documentelor.

La solicitarea scrisa a unui salariat sau al unui fost salariat, angajatorul este obligat sa i elibereze acestuia copii ale documentelor existente in dosarul personal, raport revisal, conform cu originalul, in termen de cel mult 15 zile de la data solicitarii.

Ai întrebări ?

Tel: 0770 365 345
Serviciile noastre pot aduce claritate si coerenta in fluxul informational? Suntem conectati cu ultimele schimbari ale legislatiei muncii si oferim solutii eficiente si personalizate.
a

Copyrights 2019 © Qode Interactive
All Rights Reserved.